Peugeot Jet Force TSDI Problem Poland

Hallo Scootertuner! Werde Teil einer der größten Scootertuning-Communities im Netz.
    Sei kostenlos dabei!

• Peugeot Jet Force TSDI Problem Poland

Hey, ich bin polnischer und ich habe ein Problem mit meinem Jet Force TSDI zur Injektion, schreibt die Sie durch Google Übersetzer

Okay, machen wir weiter mit den Problemen , nämlich , ist dies: Zamówłem ganze Reihe zu starten , bestehend aus einem ( stacykja , 2xkluczyk , Wegfahrsperre , immo Antennenloch , Kappe und einen Computer " ECU " ) und wird nur Spinnerei Spins aber wird nicht ausgelöst .. fast alles, was es chyci aber stoppt und dreht sich auf .. am Ende nahm ich und schraubte die Kerzen und Kerzen hmmm schauen trocken und schwarz: ( so nahm ich die Spritze und goss direkt in den Zylinder Benzin feuerte unmittelbar nach der ersten Drehung der Welle :) aber nach einem Moment, als er starb. Es ist ein Motorroller zur Injektion, und wie Sie überprüfen, ob die Injektion funktioniert, oder ist verstopft , und wir würden sie reinigen müssen ? und kann etwas mit dem Computer zu tun , um den Satz Feed der Einspritzarbeit einzustellen , weil der Computer ist einfach nicht von dieser Satz an Ort und Stelle zu haben. Vielen Dank schon im Voraus für Ihre Hilfe, guten Absichten :) Grüße
      gute Injektion ersetzt die ganze komplette elektrische Installation sowie Injektionsschübeaber immer noch nicht so beginnen die Presse meine wirbelnden unclogging Dämpfer und fängt Feuer in Form von 5s -und ausschalten, und manchmal ist es so , dass die LED blinkt Brennen von Blinker und ein Tipp von der Rotationsperiode ist nicht so wenn der Zündschlüssel nur ab 2000 RPM springt auf 6000 RPM und springt so, wenn Sie den Zündschlüssel in die Stellung und zog sanft LED brennt Öl ... mehr vor der Kamera , die verfügbar sind hier

youtube.com/watch?v=nzGnGCz1iXQ&feature=youtu.be
      youtube.com/watch?v=OCPpTo6SsRs&feature=youtu.be
      youtube.com/watch?v=8DfNgJiRSVI&feature=youtu.be
    • English

Hey, I 'm Polish and I have a problem with my Jet Force TSDI for injection, writes you by Google Translator

Okay, let's move on with the problems , namely , is this: to start Zamówłem whole series, consisting of a stacykja , 2xkluczyk , immobilizer , immo antenna hole , cap and a computer " ECU " ) and is just spinning spins but will not fire. . almost everything there chyci but stops and turns on .. in the end I took it and screwed the candles and candle hmmm look dry and black: ( so I took the syringe and poured directly into the cylinder gasoline fired immediately after the first rotation the wave :) but after a moment , when he died. It is a motor scooter for injection, and how to check if the injection works , or is clogged , and we would need to clean it ? and may have something to do with the computer to adjust the feed rate of the injection work , because the computer is simply not to be had from this set in place . Thanks in advance for your help , good intentions :) Greetings
      good injection always replace the whole complete electrical installation and injection thrusts But not so start the press my swirling unclogging dampers and catches fire in the form of 5s and off, and sometimes it is so that the LED flashes burning of indicators and a tip of the rotation period is not as if the ignition key is only from 2000 RPM to 6000 RPM jumps and jumps as if you pulled the ignition key to the on position and gently burns LED oil ... more on camera that are available here
    • witam jestem z polski i mam problem z moim jet force na wtrysku (powtarzam dla rs24 ffm)

mianowicie jest tak: Zamówłem cały zestaw do odpalenia składający sie z (stacykja,2xkluczyk,immobilizer,antena immo,korek wlewu, i komputer"ecu") i jest tak kręcić kręci ale nie odpali.. prawie coś tam chyci ale przestaje i dalej kręci.. w końcu wziąłem i odkręciłem świece hmmm patrze a świeca jest sucha i czarna :( więc wziąłem strzykawke i nalałem bezpośrednio do cylindra benzyny, odpalił zaraz za pierwszym obrotem wału:) lecz po chwili umarł. Jest to Skuter na wtrysku, i jak sprawdzić czy ten wtrysk działa lub się zatkał i trzebaby go przeczyścić ? a może trzeba coś z komputerem wyregulować ustawić, zeby ten wtrysk działał ponieważ komputer jest właśnie z tego zestawu założony. Z góry już dziękuje za waszą pomoc, dobre chęci :) pozdrawiam

wtrysk wymieniony, cała kompletna instalacja elektryczna także, wtrysk tryska lecz dalej nie odpala jest tak ze przytykam przepustnice kręce odtykam i łapie odpala chodzi jak star 200 z 5sec i gaśnie, a czasami jest tak że przy odpalaniu miga dioda od migaczy i wskazówka od obrotów lata nie jak przy przekręceniu kluczyka tylko tak od 2tys obr skacze na 6tys obr i tak sobie skacze, po przekręceniu kluczyka na pozycje off i wyciągnięciu delikatnie pali sie dioda od oleju...

filmy z yt prezentujące jego prace
      - http://www.youtube.com/watch?v=nzGnGCz1 ... e=youtu.be
      -youtube.com/watch?v=OCPpTo6SsRs&feature=youtu.be
      -youtube.com/watch?v=8DfNgJiRSVI&feature=youtu.be
    • w języku polskim

witam jestem z polski i mam problem z moim jet force na wtrysku (powtarzam dla rs24 ffm)

mianowicie jest tak: Zamówłem cały zestaw do odpalenia składający sie z (stacykja,2xkluczyk,immobilizer,antena immo,korek wlewu, i komputer"ecu") i jest tak kręcić kręci ale nie odpali.. prawie coś tam chyci ale przestaje i dalej kręci.. w końcu wziąłem i odkręciłem świece hmmm patrze a świeca jest sucha i czarna :( więc wziąłem strzykawke i nalałem bezpośrednio do cylindra benzyny, odpalił zaraz za pierwszym obrotem wału:) lecz po chwili umarł. Jest to Skuter na wtrysku, i jak sprawdzić czy ten wtrysk działa lub się zatkał i trzebaby go przeczyścić ? a może trzeba coś z komputerem wyregulować ustawić, zeby ten wtrysk działał ponieważ komputer jest właśnie z tego zestawu założony. Z góry już dziękuje za waszą pomoc, dobre chęci :) pozdrawiam

wtrysk wymieniony, cała kompletna instalacja elektryczna także, wtrysk tryska lecz dalej nie odpala jest tak ze przytykam przepustnice kręce odtykam i łapie odpala chodzi jak star 200 z 5sec i gaśnie, a czasami jest tak że przy odpalaniu miga dioda od migaczy i wskazówka od obrotów lata nie jak przy przekręceniu kluczyka tylko tak od 2tys obr skacze na 6tys obr i tak sobie skacze, po przekręceniu kluczyka na pozycje off i wyciągnięciu delikatnie pali sie dioda od oleju...

filmy z yt prezentujące jego prace
      - http://www.youtube.com/watch?v=nzGnGCz1 ... e=youtu.be
      -youtube.com/watch?v=OCPpTo6SsRs&feature=youtu.be
      -youtube.com/watch?v=8DfNgJiRSVI&feature=youtu.be
    • Hello I'm Polish and I have a problem with my jet force for injection ( repeat for rs24 ffm )

namely, is this: Zamówłem whole set to launch consisting of a ( stacykja , 2xkluczyk , immobilizer, immo antenna hole, cap , and a computer "ECU ") and is just spinning spins but will not fire .. almost chyci something but stops and turns on .. in the end I took and unscrewed the candles and candle hmmm look dry and black : ( so I took the syringe and poured directly into the cylinder gasoline fired just after the first rotation of the shaft :) but after a moment he died. It is a scooter for injection , and how to check if the injection works or is clogged and we would need to clean it ? and may have something to do with the computer to adjust the set feed of the injection work because the computer is just out of this set in place. Thanks already in advance for your help , good intentions :) greetings

injection replaced the entire electrical installation also complete , injection spurts but still did not start so the press my dampers twirling opened and grabs it fires like star 200 5sec and off , and sometimes it is so that the LED flashes firing of blinkers and the tip of the turnover year not as if the key is the only way of 2tys rpm jumps on 6tys rpm and jumps like that , when you turn the ignition key to the off position and pulling gently LED is burning oil ...

yt videos presenting his work
      - http://www.youtube.com/watch?v=nzGnGCz1 E = youtu.be ... [/ url ]
      -http :/ / [url]www.youtube.com/watch?v=OCPpTo6SsRs&feature=youtu.be

-http :/ / youtube.com/watch?v=8DfNgJiRSVI&feature=youtu.be
    • 1 masz nowa swiece? dziala tylko ze swieca NGK CR7EK !

sprawdziles kompresje do cylindra? (6-6,8 bar minimum)

3 mozesz wymontowac niebieska dysze (powietrze) i wlaczyc silnik i obserwowac czy ta dysza szybko pulsuje (klack-klack-klack.klack...), jezeli tak to bedziesz wiedzial ze ona dziala.

4 z KOmuterem, bez specjalnego przyrzadu do diagnozy, nic nie mozesz zrobic.

pozdrawiam